Konsultacje społeczne w sprawie aktualizacji zasad i trybu przeprowadzenia Budżetu Obywatelskiego

Konsultacje społeczne trwały od 23.10.2024 r. do 06.11.2024 r.

Zasięg terytorialny oraz podmioty uczestniczące w konsultacjach:
a) ogólnomiejski – uczestniczyć w nich mogą wszyscy mieszkańcy Radomia,
b) środowiskowy – uczestniczyć w nich mogą mieszkańcy reprezentujący środowiska organizacji pozarządowych oraz branżowe.

Formy przeprowadzenia konsultacji:
a) anonimowa ankieta (której wzór stanowi załącznik do Zarządzenia),
b) otwarte spotkanie konsultacyjne – w dniu 24.10.2024 r. o godz. 17.00, w sali 114 Urzędu Miejskiego, ul. Kilińskiego 30 – spotkanie zostanie potwierdzone na stronie www.konsultacje.radom.pl,
c) zbieranie pisemnych uwag i opinii od mieszkańców reprezentujących środowiska organizacji pozarządowych oraz branżowe.

Ankiety oraz pisemne uwagi i opinie można składać:
• w wersji papierowej w punktach konsultacyjnych:
Biuro Obsługi Mieszkańca – ul. Kilińskiego 30 (pok. nr 19),
Wydział Promocji Miasta, Komunikacji Społecznej i Turystyki, Wieloosobowe stanowisko ds. komunikacji społecznej, ul. Żeromskiego 53 (pok. 104),
Biuro Centrum Organizacji Pozarządowych, Rynek 15.
• W formie elektronicznej na stronie oraz na adres: konsultacje@umradom.pl.


Wyniki przedmiotowych konsultacji zostaną przedstawione w sprawozdaniu, które zostanie zamieszczone w terminie 30 dni od zakończenia konsultacji:
a) w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Radomiu,
b) na tablicy ogłoszeń Wydziału Promocji Miasta, Komunikacji Społecznej i Turystyki Urzędu Miejskiego w Radomiu,
c) na stronie internetowej miasta Radomia – www.konsultacje.radom.pl.