Konsultacje społeczne na terenie miasta Radomia w celu rozpoznania oczekiwań i potrzeb mieszkańców wobec dostępności transportu publicznego i mobilności

Prowadzone na podstawie art. 5a ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U.2024.609 ze zmianami), uchwały nr LXXVI/687/2022 Rady Miejskiej w Radomiu z dnia 28 marca 2022 r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych na terenie Miasta Radomia.

Konsultacje społeczne trwały od 30.08.2024 r. do 13.09.2024 r. (14 dni)

Celem konsultacji jest rozpoznanie oczekiwań i potrzeb mieszkańców wobec rozwiązań organizacyjnych i technicznych w zakresie dostępności transportu publicznego i mobilności, w szczególności w zakresie zapotrzebowania na udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami.

Zasięg terytorialny oraz podmioty uczestniczące w konsultacjach:

  • ● ogólnomiejski – uczestniczyć w nich mogą wszyscy mieszkańcy Radomia,
  • ● środowiskowy – dotyczący organizacji pozarządowych.

Formy przeprowadzenia konsultacji:

  1. anonimowa ankieta
  2. uwagi pisemne,
  3. spotkanie z mieszkańcami w dniu 05.09.2024 r. od godziny 17.00 w Urzędzie Miejskim w Radomiu, ul. Jana Kilińskiego 30, sala nr 114, I piętro.
  4. spotkanie z przedstawicielami radomskich Organizacji Pozarządowych w dniu 09.09.2024 r. od godziny 14.00 do 17.00 w Centrum Organizacji Pozarządowych, Rynek 15. Sala konferencyjna 1.17 I piętro.

Poszczególne terminy i lokalizacje spotkania zostaną potwierdzone na stronie www.konsultacje.radom.pl.

Anonimowe ankiety oraz uwagi należy złożyć:

  • ● w wersji papierowej w punktach konsultacyjnych:
  • – Biuro Obsługi Mieszkańca – ul. Kilińskiego 30 (pok. nr 19),
  • – Wydział Promocji Miasta, Komunikacji Społecznej i Turystyk, Wieloosobowe stanowisko ds. komunikacji społecznej, ul. Żeromskiego 53 (pok. 104),
  • ● w wersji elektronicznej na stronie www.konsultacje.radom.pl bądź na adres: konsultacje@umradom.pl.
  • – Biuro Centrum Organizacji Pozarządowych, Rynek 15.